And so a long journey has come to its end.

Preliminärt slutmanus av kandidatuppsats inskickat idag. Jo. Det är sant. Nu finns det visserligen ett par detaljer jag måste se över och nog vet jag med mig att min handledare kommer ha vissa synpunkter på saker som bör ändras.

Men idag och för helgen lägger jag de bekymren bakom mig och tar en uppsatsfrihelg.Ordet klingar ljuvligt. En hel helg fri från att sitta framför datorn, en helg med tennis och Eurovision. En top-noch helg så att säga!

Ungefär så här lycklig är jag nu (fett många känslor): BildHihi det var Julia som tipsade  om dessa känslor för dagen, true that är allt jag kan säga.

När jag ändå är inne på mitt nörderispår så speglar dessa känslor mig VS uppsatsen=Sandra is FREEE!! 

Nu ska fria Sandra ut på galej och fira att hon är fri! Peace out!

Det här inlägget postades i Plöggish. Bokmärk permalänken.

Kommentera

