F U tenta.

Sååå nu har jag suttit och studerat en hel månad. Till och med på självaste julafton kollade jag på en film om D-day. Jag vet inte hur många förtvivlade timmar jag suttit vid Carolina Rediviva och slitit mitt hår. Senaste veckan har jag levt på skolan och diskuterat den moderna tidens händelser. Jag har knappt sett min karl. Orolig natt med för lite sömn. Det är ju inte som att det vore vilken tenta som helst. Föregående dag tar jag mig iväg till uppropet för B-kursen. Mitt namn ropas aldrig upp. Jag talar sedan med studierektorn som säger stenhårt att klarar jag tentan idag så är jag välkommen till nästa delkurs annars är det bye bye. Eftersom jag är superdramatisk och ALLTID målar fan på väggen så ser jag i en bråkdels sekund hur csn nekar mig studiebidrag, hur jag & Pavel kickas ut på gatan varpå han lessnar ganska trött på att vara hemlös och far tillbaka till sitt fagra land långt långt bort i fjärran. Nepp, no pressuare alls! 

Vad är grejen med tenta kl 8 kan man också fråga sig? Jag tror det var ljusare på morgonen sist jag skrev tenta. Idag tycktes solen inte vilja gå upp på en evighet. Tentan kan ha gått hur som helst. Jag fetnojjar. På tisdag/onsdag kommer antagligen resultatet. Jag har redan planerat ut massa nödlösningar om jag inte kommer in.

Nåja, nu skall det snart ut och sättas sprätt på pengarna (ska jag ändå bo på gatan måste jag ju unna mig lite först)! Orvars, ack kära Orvars, jag har inte sett dig på 2 månader. Sedan vidare till ett dansant Värmlands. Jojo denna kväll ska nog bära vägen den med!

Peace.  

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

